آنچه که آثار کوتاه “یان شوانکمایر” را تبدیل به آثاری درخشان و ارزشمند میکند ، درواقع همان “کم گویی” و “تعمق” است. اینکه تنها در اپیزودهای چند دقیقه ای ، چنان عمیق به تحلیل گری ها و ارائه نگرش های فلسفی میپردازد که مخاطبش را با انبوه معانی در کمترین زمان ممکن روبرو میسازد و اتفاقا اکسیر جادویی خود را از آنجایی میگرد که ابدا در این “کم گویی” ، به ورطه سطحی نگری و تیتر گرایی نمی افتد. اتفاقا این حجم کوچک آثار و عمق طویلشان ، بعضا یادآور المان های سوررئال و فانتزی آثار همین فیلمساز آوانگارد است. مانند کشوی کوچکی که در “آلیس” راه ورودی جهان خیالی عظیم فیلم بود. یا مانند آناتومی آدم ها در انیمیشن “غذا” که درونشان آسانسورهای بسیار بزرگی تعبیه میشد. این ایده ی “قرار دادن چشم اندازهای عظیم در ابژه های کوچک” یکی از معدود امضاهای مربوط به آثار شوانکمایر است.


وبگاه تخصصی فیلم و سریال ، ,آثار ,های ,عظیم ,گویی” ,تحلیل ,کم گویی” ,فیلم بود ,بود یا ,یا مانند ,عظیم فیلممنبع

راسل کرو بازیگر سرشناس نیوزیلندی؛ در «قاطی کرده» ایفای نقش می کند

اولین تریلر رسمی فیلم کینه منتشر شد

رایان رینولدز در آستانه حضور در فیلم Zombieland: Double Tap بود

زندگی نامه کاترین لانگفورد

جوئل کینامن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را فوق العاده خواند

اسپایدرمن مجدداً به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد

همبازی شدن متیو گری و آنجلا سارافیان در فیلم کمدی King Knight

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اشپزی سفارش اینترنتی تخت دو نفره actionchat.parsinblog.ir مجله اینترنتی باران iran appser برترین های رایگان آنلاین مقاومت بسیج قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس ساخت و عرضه انواع کانکس و کانتینر idehmedia اخبار تکنولوژِی و بازی های کامپیوتری